Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2008 16:30 - За малките- големи неща
Автор: mademoiselle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1799 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ден след празника, в който всяка жена би трябвало да се почувства специална, обичана и неповторима, е време за равносметка. 
Равносметка доколко в днешното забързано ежедневие, белязано с какви ли не грижи и проблеми, жената е способна да се отърси от тях дори в един специален по презумпция за нея ден. 
Аз съдя по себе си и по жените около мен. Майка ми, примерно, нямаше никакво време за каквото и да било друго от работа, камо ли пък да празнува деня на майката и жената. Добре, че сега вече не работи, че да отдели малко време и за себе си. Същото е положението и с приятелките и колежките ми. Всеки бърза нанякъде, всеки ден е безкрайно състезание с времето и задачите, които трябва да свършиш. 
И някакси като че ли малките неща остават встрани, изместени от големите проблеми. Същите тези малки неща, които, обаче, могат да ни направят толкова щастливи- топлият поглед на любимия мъж , кошницата цветя до главата ти, която е първото нещо, което виждаш, когато отвориш очите си , фактът, че знаеш колко обичана и желана си, и силата, с която те изпълва това...както се казваше в една реклама- има неща, които могат да се купят с пари, но ТОВА е безценно!
Така че, дами- не чакайте да стане 8.03, за да получите накуп задържаната цяла година, и прикривана зад ежедневните неволи, любов на силните си половинки и признанието на децата си, за които, без съмнение сте всичко на този свят, макар и да не го чувате често. 
Мъже, обичайте ни и ни карайте да се чувстваме специални не само един или два дни в годината, защото нашата самооценка се дължи в голяма степен на начина, по който ни показвате чувствата си, особено, ако сме мноооого влюбени във вас. По някой път само едно гушкане ни казва и означава за нас много повече от най- скъпия подарък и от най- милата дума.
... в заключение искам да кажа, че аз съм щастлива жена, стремя се да се чувствам добре в кожата си всеки ден, а празниците, на които ми се обръща повече внимание,  приемам като допълнение към щастието си. Не знам дали успявам, но се опитвам. 
Надявам се, когато аз самата стана майка, да се поуча от своите грешки и да възпитам детето си, че няма нищо лошо в това да изразяваш чувствата си от време на време и да покажеш на своята мама, че тя е единственият и най- специален човек за теб и че ние, жените, сме специални- даваме и носим живот. 
И в тази връзка, май малките неща се оказват най- големите и определящи в нашия живот... безценни, неповторими и безкрайни като вселената...


Тагове:   неща,   Малките,


Гласувай:
1



1. miralyub - Много добре. Поздрави!
09.03.2008 16:46
Много добре. Поздрави!
цитирай
2. mademoiselle - честит празник със закъснение!
09.03.2008 17:02
Мерси, а ти внимавай с кого излизаш в свободното си време, че явно вече дърветата и градинките имат очи :))))
цитирай
3. miralyub - :))) Вече внимавам. . . в Русия ...
09.03.2008 18:19
:)))
Вече внимавам... в Русия съм, в Русия съм...
цитирай
4. ellybelly - Браво!
11.03.2008 13:49
Много хубава статия.Според мен жената трябва всеки ден да се чувства обичана и желана,за да отговаря със същото:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mademoiselle
Категория: Други
Прочетен: 14897
Постинги: 2
Коментари: 8
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031