Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2008 03:12 - Две минутки за феминизъм в най- женския месец
Автор: mademoiselle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1541 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Четох тия дни тук един постинг за обарването на работното място и реших и аз да споделя скромния си опит в тая толкова деликатна материя.Но да започна малко по- отдалеч.

 Аз работя нещо, което цял живот съм си мечтала да работя( далеч ми е от областта, в която се предполага, че ще бъда специалист, когато си завърша висшето, а пък и не кой знае колко престижно). Важното е друго- че работата наистина ме удовлетворява и общо взето си я върша
с желание, като изключим ,може би, нощните смени, в които, поради вече огромната ми нужда от сън, понякога ме избива на философстване(както в момента). Но да не се отплесвам- за друго говоря.
Благодарение на вече неколкомесечната ми усърдна работа, включваща освен целодневното стоене пред компютъра на работното ми място, държа да подчертая- вършейки работа, за която не съм назначена и не ми влиза изобщо в задълженията, и работа от вкъщи в извънработно време, шефовете ми най- накрая решиха, че аз върша повече работа от другите и ще ме повишат в нашата скромна йерархия или с по- простички думи- ще ми увеличат заплатата с целиииии 100 лв! Аз, естествено, съм доволна от себе си, защото знам, че си ги заслужавам, знам, че съм добра в това, което правя, и че и хората са доволни от мен.
Тук, обаче идва и другият момент. Моят шеф си пада малко женкар. И то не малко, а доста, ако
вярвам на слуховете. И понеже знам как ме гледа като ходя, как използва всеки удобен повод да ми се порадва, или пък да направи някакъв намек колко добре съм облечена днес, или по- точно, че много добре ще изглеждам съблечена и т.н. Всичко това, естествено, без да прекрачва границата. Онази малка граница в човешките отношения, след която не можеш вече да се правиш, че не забелязваш нищо. 
 И при това положение, съвсем резонно ми изглежда да си задам въпроса това, че съм интелигентна, и си разбирам от работата, ли ми вдига заплатата, или това, че съм секси. Дали пък не приличам на някое от лесните и наивни момиченца, дето с няколко мили думи и обещания за повишение, можеш да вкараш в леглото си, без кой знае какви усилия- така или иначе те сами ще ти паднат в ръчичките някой ден. Вече може би е прегрешение, ако си красива да имаш и мозък в главата, да имаш амбиции да продължаваш винаги напред и нагоре (подчертавам, разчитайки на собствените си интелектуални способности) и да полагаш труд за това.  

Вероятно поне едно от вас, момичета, които четете това, сте си задавали въпроса,  дали любовта към работата оправдава примиряването с такъв тип поведение от страна на шефа или от страна на когото и да било. И изобщо дали си заслужава да се примиряваш с каквото и да е - така или иначе отдавна вече патриархалният елемент у нас е  изместен от европейските схващания за модерната делова жена , пък и в София- работа под път и над път. 
И докато преглеждам джобс-а, за пореден път стигам до извода, че всъщност не е луд този, който яде баницата, а този, който му я дава...



Тагове:   месец,   най,   минутки,   феминизъм,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. mitternacht - направо
02.03.2008 12:34
ми разръчка фантазиите.Тоест, при мен би било много забавно да се появи нещо подобно.
В случея, аз съм ученик, не от най-сексапилните.
Колко ли интересно би ми било, ако някоя учителка случайно ме хареса.Да и харесва, и как се обличам, как ходя и прочие.Да иска да си легне с мен, и затова да ми пише 6ци.
Е такова нещо няма нийде по света :))))
Затова пък като твоя казус-бол!

Глей к'во нещо е да си мъж :)) НЯМАШ женските проблеми, женските дерзания и тем подобни :)
цитирай
2. secretlive - mademoiselle
02.03.2008 13:26
Колкото и да си умна и интелигентна,повечето мъже винаги действат първосигнално и оценяват първо външния вид.Аз за това смятам,че жените се доказват по-трудно в работата,налага им се първо да отхвърлят впечатлението за кукла и после да се развиват.

mitternacht и аз съм ученичка,само че при нас се случва да видим как учителка пише 6-ци на момчета точно защото иска да си легне с някое от тях.Има ги и такива случаи.
цитирай
3. mademoiselle - secretive
02.03.2008 14:54
леле, а това пък да си учителка и да пишеш 6-ци на момчета, защото искаш да спиш с тях , направо главата не ми го побира. Представи си за какъв морал иде реч, или по- точно за липсата на каквито и да било морални задръжки...
цитирай
4. анонимен - Интересный форум для женщин
24.10.2012 19:30
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=7451">здесь</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. http://www.justlady.ru – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mademoiselle
Категория: Други
Прочетен: 14932
Постинги: 2
Коментари: 8
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930